Projektchef til TrygFonden

Vil du være med til at sætte fokus på sikkerhed, sundhed og trivsel i Danmark? Er du interesseret i fællesskaber, udvikling og civilsamfundets potentialer? Kan du styre projekter, analysere samfundsproblemer, og kan du tage en kompetent dialog på tværs af faglige miljøer og tilgange? Så er et job som projektchef i TrygFonden måske noget for dig.

I TrygFonden arbejder vi gennem partnerskaber, donationer, signaturprojekter og sociale investeringer. Det gør vi bl.a. ved at understøtte samspil mellem forskning, praksis, politik og offentlig debat. Vi arbejder med veldefinerede samfundsproblemer, som betyder noget for trygheden i Danmark.

Vi forestiller os, at du har:

• erfaring fra et eller flere af de store velfærdsområder som fx sundhed, sociale indsatser eller beskæftigelses- og uddannelsesområdet - og gerne med indsigt i både forskning, policy og praksis
  • erfaring med eller indsigt i samarbejde med civilsamfund, herunder NGO’er og frivillige organisationer
  • erfaring med projektstyring
  • 5-10 års erhvervserfaring fra en interesseorganisation, myndighed, NGO el.lign.
  • relevant akademisk uddannelse

Personlige kvalifikationer:

• struktureret - også i travle perioder
  • analytisk og stringent tænkende
  • gode kommunikationsevner
  • talent for at tænke i udvikling og potentialer
  • super god til at samarbejde både internt og eksternt

Du skal være i stand til at føre dialog med ansøgere og samarbejdspartnere. Som sagsbehandler vil du skulle foretage kvalitetsvurdering af ansøgninger, og du får ansvar for løbende udvikling af et eller flere faglige fokusområder. Du skal kunne repræsentere TrygFonden i samarbejder med andre organisationer, fx i styregrupper.

Vi er ca. 40 medarbejdere med forskellige baggrunde, fx indenfor økonomi, antropologi, etnologi, idræt, kommunikation og statskundskab. Vi arbejder sammen på tværs i hele organisationen og på tværs af fagområder og opgavetyper.

TrygFonden varetager TryghedsGruppens almennyttige arbejde. TryghedsGruppen er hovedejer i forsikringsselskabet Tryg og har 1,3 mio. medlemmer. Du kan læse mere om os her på TrygFonden.dk og TryghedsGruppen.dk. Her finder du også TrygFondens strategi, TrygFondens forskningsstrategi samt TryghedsGruppens strategi.

Løn forhandles efter kvalifikationer og erfaring.

Nærmere oplysninger: Underdirektør Jette Jul Bruun 53550577.

Ansøgningsfrist er 20. november 2019. Vi holder samtaler den 5. og 6. december 2019. Tiltrædelse efter nærmere aftale.

Ansøgning med CV sendes til job@trygfonden.dk