Download af logo og billeder

Karen Bøgedal

Pressechef i TrygFonden

30 56 34 32

På denne side kan du downloade TrygFondens logo og billeder til brug for pressen og TrygFondens samarbejdspartnere.

Logoet må ikke ændres i farver eller form, dog er proportional skalering tilladt. Anvendes logoet på andre hjemmesider, skal logoet fremstå som et aktivt link til vores hjemmeside.

Billeder til download

Billederne nedenfor kan bruges af pressen eller TrygFondens samarbejdspartnere i forbindelse med omtale TrygFonden eller et af dets projekter.

Ved brug af et billede skal TrygFonden krediteres.

TrygFondens Kystlivredning

Download Download Download

Hjertestarter - Du kan redde liv

Download

Krammebamser

Download

Logo og billeder må kun anvendes i overensstemmelse med gældende lovgivning og god skik. Det er bl.a. ikke tilladt at anvende logoerne eller billederne på en måde, hvor det kan være vildledende, fx ved at antyde, at TrygFonden står bag eller støtter materiale, produkter, organisationer, virksomheder eller personer. Logo og billeder må fx heller ikke anvendes til formål eller aktiviteter, der er ulovlige eller som strider mod TrygFondens formål og værdier eller mod den offentlige moral, eller på en måde som i øvrigt kan skade eller udnytte TrygFondens omdømme.

Hvis logo eller billeder anvendes i strid med ovenstående kan vi bl.a. kræve, at de straks fjernes og brugen ophører.

Se vores vilkår for nærmere oplysninger om ophavsret, links og logo.