Otte repræsentanter valgt

Mere end 14.000 nordjyske medlemmer af TryghedsGruppen har stemt til repræsentantskabsvalget i Nordjylland.

14 kandidater stillede op og otte kandidater fra Nordjylland er nu valgt ind i TryghedsGruppens repræsentantskab, der er med til at vedtage TrygFondens og TryghedsGruppens stategi. Der sidder i alt 70 medlemmer i repræsentantskabet.

For nordjyden Jørgen Huno Rasmussen, der blev bestyrelsesformand i TryghedsGruppen i foråret 2013, er valget i Nordjylland det første repræsentantskabsvalg, han står i spidsen for. Et valg der viser, at nordjyderne er en engageret medlemsgruppe i TryghedsGruppens medlemsdemokrati.

”Det er meget glædeligt, at nordjyderne er så engagerede. For mig er medlemsdemokratiet med til at sikre mangfoldighed, bæredygtighed og langsigtede beslutninger i virksomheden – at der er tryghed og ordentlighed i den måde, vi driver forretningen på. Og vi får en bred forankring,” siger Jørgen Huno Rasmussen.

Læs mere på TryghedsGruppen.dk